Thursday, March 13, 2014

Rumah Idaman Aku dan Suami

pehh, tajuk n3 tak boleh blah..

Yes sememangnya aku dan suami mengidamkan sebuah rumah yang kecil dan simple
cuma kami tidak mempunyai kemampuan lagi
sabar dan terus berusaha
InsyaAllah one fine day kami akan ada rumah atas nama kami

Aku ni bukan jenis yang suka benda mahal, yang penting bagi aku cukuplah sederhana asalkan cantik dan kemas
aku dan suami bercadang nak buat sendiri rumah, maksudnya bukan aku dengan suami pergi bertukang ktung ktang buat rumah tu, tapi kami tak nak beli yang siap, kami nak beli tanah dan buat rumah design kami sendiri..

Saya nak sebuah rumah yang kecil jer, cukuplah untuk kami sekeluarga..
Ada 4 bilik, 1 bilik kami, 1 bilik anak lelaki, 1 bilik anak perempuan, 1 bilik tetamu..
ada ruang keluarga, ruang tamu dan dapur yang akan saya gunakan untuk menunjukkan skill memasak yang terpendam indah nun di sanubari..
hahaha..

Ya Allah aku memohon kepada mu murahkan rezki kami untuk mempunyai rumah idaman kami.
Hanya pada Mu aku memohon ya Allah..
Hanya kamu yang memberi dan mengambil, berikan kami rezki..
Amin..

dapur yang simple, dan memang niat nak buat lebih kurang macam ni..kemas

ni akan jadi ruang keluarga bersantai

ni untuk tetamu yang datang

No comments:

Post a Comment